Nu har vi servat, tvättat och ställt undan maskinerna efter den alldeles för korta säsongen.
Ett kvitto på det fick vi när vi sammanställde loggen från pistmaskinen. Premiär turen var den 15 januari och den sista för säsongen var den 22 februari. Under säsongen avverkade vi 499 km (1572 km förra året) på 70.2 timmar (232 timmar förra året) vid 8 tillfällen (25 tillfällen förra året), snitthastighet på 7.1 km/h , vi förbrukade 850 liter diesel som ger en förbrukning av 17 l/10 km eller 12 l/h.
Ja vi får hoppas på en bättre vinter nästa år. Tills dess har vi en hel del barmarksarbeten vi skall göra och även fixa och dona med maskinerna. Håll utkik här, så ser ni vad vi pysslar med!

























